İçeride Dizisi Jenerik Müziği Dinle, İçerde Dizi Müzikleri, Son Bölümde Çalan

İçeride Dizisi Jenerik Müziği Dinle, İçerde Dizi Müzikleri
Ya Allah Bismillah, yıllar sonra buraya birşeyler eklemek istedim nedense böyle bir niyetlenme birdenbire oldu ve bende içimde kalacağına ekleyim ne olacağına takip edip bakayım dedim.

Tabi yıllar sonra sitenin durumu nedir bilinmiyor elbette bu yüzden ne yazacağımı, ekleyeceğimi bilemedim fakat aklımdan geçen birşeyler var elbette.

Biliyorsunuzdur ki Ay Yapım'ın yeni sezonda dev projesi olan Köstebek adlı yabancı bir filmden yola çıkılarak uyarlanan günümüz dizisi İçeride show tv ekranında yayınlanacaktır. Bir çok ünlü oyuncunun yer alacağı zengin kadrosuylada gözleri kamaştırıyor adeta.

Bu kadar bilgi verdikten sonra asıl meselemiz olan bu dizide yer alan müzikleri, şarkıları sitemize ekleyeceğimizin sözünü sizlere vermek istiyorum. Edindiğim bilgiye göre İçeride dizi müziği yapımcısı olarak Toygar Işıklı ile anlaşma sağlanmıştır.

İçeride Dizisi Jenerik Müziği henüz paylaşılmadı fakat sizlere eşsiz tanıtım fragman videosunu izlemeniz için aşağıya ekledim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2016 / 2017 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.