Bodrum Masalı Son Bölümde Çalan Şarkıyı Dinle, Olmayacak Bir Hayal Dizi Müziği Dinle

Bodrum Masalı Son Bölümde Çalan Şarkıyı Dinle, Olmayacak Bir Hayal Dizi Müziği Dinle
Bodrum Masalı Kocaman Bir Aşkın İçinde Kayboldum şarkısını sizlerle paylaşmak istiyorum, Kanal d ekranlarında yayınlanan ve yeni bölümleri oldukça heyecanlı geçen birbirinden güzeş süpriz duyguların yaşandığı bu dizide benim gündemim ise çalan şarkıları, müzikleri sizlerle paylaşmak.


Cem Özkan Olmayacak Bir Hayal Şarkı Sözü
Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi
Sonra kuşkular sardı bedenimi
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca
Yanımda kalsan hep yanımda olsan
Gitmesen dursan öylece baksan bana
Söz versen sözünden hiç dönmesen
Ömrüm boyunca hep beni sevsen
Ama çok zor bırakmazlar
Aşkımızı yaşatmazlar
Birbirimize kalkan olamazsak eğer
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2016 / 2017 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.