Özdemir Asaf Seni Öylesine Buldumki Şiiri Dinle (Adını Feriha Koydum)

Adını Feriha Koydum dizisinin yayınlanan son bölümünde Emir'in söylediği şiiri merak edenler tekrar dinlemek isteyenler yada bu şiirin sözlerinin tamamını öğrenmek isteyenler için sitemize ekledim.

Aşağıdan sözlerine bakabilirsiniz.

“seni öylesine düşündüm ki,
öylesine,yaşama’dan önce.
senden başka bir şey yok sanki.
ama nasıl da varsın derim sana,
düşüncelerimce.

seni öylesine,buldum ki,
öylesine,kendimden fazla.
yalnız sensin gölgesiz,
ayrılmamacasına,yanımda..
akların arasında karan,
karaların ortasında akınla.

öylesine istedim ki seni,
senden önce..
öylesine,her şeyin içinde,
öylesine dışında,
gün,gece.

seni öylesine yaşadım ki,
inan..
artık nereye baktığım belli değil,
ne yaptığım belli değil,
vardığım sonrasızlıktan.”

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2016 / 2017 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.