iffet 14 Ocak Çalan Şarkıyı Dinle, Neşe Karaböcek Yağmur Ağlıyor Dinle

iffet dizisinde son bölümde çalan Neşe Karaböcek şarkısını sitemize ekledik. buyrun aşağıdaki videodan online olarak dinleyiniz.



Yağmur ağlıyor ikimiz için, Hem ağlıyor hem siliyor maziyi
Kaderimdin, hayâl oldun şimdi, Aşkımız bitti masallar gibi

Kıymetini bilemedim, Seni nasıl çözemedim
Bugün resmini indirdim duvardan,
Duvar ağladı kraltvdinle.blogspot.com ben ağladım

Kar çiçekleri gibisin temiz, Sende bulmuştum aşkı ben henüz
Son bir buse ver hatıra kalsın; Sen yokken gönlüm yanımda sansın
Kıymetini bilemedim, Seni nasıl çözemedim
Bugün resmini indirdim duvardan,duvar ağladı ben ağladım

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2016 / 2017 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.