Pis Yedili Trafo iki Keklik Türküsü Dinle, Pis Yedili 27 Aralık izle Dinle




Pis yedili trafo iki keklik
İki keklik bir kayada ötüyor
Ötmede keklik derdim bana yetiyor
Aman aman yetiyor
Annesine karada haber gidiyor

Yazması oyalı kundurası boyalı
Yar benim aman aman yar benim
Uzunda geceler yar boynuma
Sar benim aman aman sar benim

İki keklik bir dereden su içer
Dertlide keklik dertsizlere dert açar
Aman aman dert açar
Buna yanık sevda derler tez gecer

Yazması oyalı kundurası boyalı
Yar benim aman aman yar benim
Uzunda geceler yar boynuma
Yar benim aman aman yar benim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2016 / 2017 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.