Arsız Bela Alışırım Yokluğuna Şarkısı Sözleri Dinle, Arsız Bela Yeni mp3 Dinle

Arsız Bela'nın yepyeni şarkılarını sitemize eklemek istiyorum. Arsız Bela şarkılarını sitemizden takip edebilirsiniz. Unutmayınız ki hemen hemen tüm rap muziklerine yer vermek istiyoruz. Bu konu üzerinden Alışırım Yokluğuna adlı arabesk rap muziğini paylaşmak istiyorum..



alışırım yokluğuna dinle, arsız bela 2011 yeni son albüm şarkıları dinle, mp3 dinle, arsız bela alışırım yokluğuna mp3 dinle, alışırım yokluğuna şarkısı dinle, alışırım yokluğuna sözleri

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ölüyorum arsızın sesine cok seviorum kendisini ve sarkılarını iyiki de tanımışım onu..:)) ve bütün raplarını sewerek dinliorum...

Adsız dedi ki...

dede babalardansın

Adsız dedi ki...

ALİ abi valla cok güzel şarkılar yazıyosun hayranıyım sarkılarının aynı beni anlatıyorsun bende sevdim ama o terkedip gitti beni... şerefsizin birine gitti... kaderimiz aynı seninle...

Arsız ft. Mania dedi ki...

Çok Güzel Şarkıların Var en çok ben babamın oğluyum şarkını seviyorum benim babam ben 11 yaşındayken vefat etti şu an 15 yaşındayım bende senin gibi şarkı söylemeyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

şu an dinlerken ağlıyorum çok güzel söylüyorsunuz

Adsız dedi ki...

ali abi harbiden çok güzel söylüyosun

Adsız dedi ki...

SNİN BU ŞARKILARIN ÇOK SÜPER HELE ALIŞIRM YOKLUĞUNA ONA ÖLÜYRM İYİKİ SN BU ŞARKIYI ÇIKARDN ALİ SAOL <3

BEYHAN

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2012 2011 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.