Ceren Olay Ayhan Ağlat Beni Dinle, Amatör Şarkı Dinle

http://static2.dmcdn.net/static/video/864/648/34846468:jpeg_preview_medium.jpg?20110827140627
Ceren olay ayhan'ın birlikte söylemiş olduğu ağlat beni adlı şarkıyı sitemizden online olarak dinleyebilirsiniz..

Bu zamana kadar bir çok amatör şarkı dinledim.. dinlediğim şarkıların içinde en iyiler arasında şüphesiz kendine yer bulmuştur bu söyleyen kız..



amatör şarkıları dinle, ceren olay ayhan dinle, ağlat beni şarkısı dinle, ceren ağlat beni dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini "ANONİM" yaparak yorum yapabilirsiniz..


Sende bu müzik hakkında düşüncelerini yazabilirsin..

Hadi ne duruyorsun patlat bi yorum :)

SON EKLENEN ŞARKILAR

 
 
 
 

Copyright © 2011 Muzik Dinle, Klip izle, 2016 / 2017 Dinle, Şarkı Dinle Tüm Hakları Saklıdır.